Kje nas zavajajo!

torek, 14. oktober 2008

Johnson & Johnson zavaja v oglasih

Citat iz Delo 13.10.2008

Nobenih dokazov ni, da krema ameriškega medicinskega, farmacevtskega in kozmetičnega velikana Johnson & Johnson v resnici odpravljala gube, kakor trdijo oglasi. Uradna preiskava britanske agencije za nadzor nad oglaševanjem Advertising Standards Authority (ASA) je ugotovila, da reklamna akcija za kremo RoC Complete Lift ne temelji na »trdnih znanstvenih dokazih«.

Johnson & Johnson v tiskanih oglasih zatrjuje, da je dvomesečna klinična raziskava dokazala, da njegov izdelek pomladi kožo žensk srednjih let. Toda, kakor je dognala ASA, so v kozmetični tovarni pri tem uporabili pomanjkljivo metodologijo, ki ni vsebovala objektivnih meritev, vodenja dokumentacije in fotografij, ki bi potrjevale učinkovitost kreme. Poleg tega je raziskavo opravil kar uslužbenec podjetja Nobenih dokazov ni, da krema ameriškega medicinskega, farmacevtskega in kozmetičnega velikana Johnson & Johnson v resnici odpravljala gube, kakor trdijo oglasi. Uradna preiskava britanske agencije za nadzor nad oglaševanjem Advertising Standards Authority (ASA) je ugotovila, da reklamna akcija za kremo RoC Complete Lift ne temelji na »trdnih znanstvenih dokazih«.Johnson & Johnson v tiskanih oglasih zatrjuje, da je dvomesečna klinična raziskava dokazala, da njegov izdelek pomladi kožo žensk srednjih let. Toda, kakor je dognala ASA, so v kozmetični tovarni pri tem uporabili pomanjkljivo metodologijo, ki ni vsebovala objektivnih meritev, vodenja dokumentacije in fotografij, ki bi potrjevale učinkovitost kreme. Poleg tega je raziskavo opravil kar uslužbenec podjetja Johnson & Johnson, poročajo britanski mediji.ASA je zato (v Britaniji) prepovedala oglas in opozorila ameriško družbo, naj se v prihodnje posvetuje z britanskim odborom za oglaševalne prakse. Odločitev agencije je še en udarec ugledu krem v zadnjih letih. Samo lani je razglasila za zavajajoče oglase za izdelke ThermaFirm podjetja Avon, Wise Woman družbe Body Shop, DNAge velikana Nivea in Expertise 3P kozmetične firme Clarins - zadnja je trdila, da njena krema varuje ženske pred »elektromagnetnimi valovi«.
Pred tremi leti je ASA kritizirala L'Orealovo kampanjo za kremo Anti-Wrinkle De-crease, v kateri je nastopala nemška manekenka Claudia Schiffer. Istega leta je obsodila promocijo kreme proti celulitu Visible Contouring Serum družbe Estée Lauder. ASA je v zadnjih letih zaradi zavajanja kritizirala tudi druge ugledne kozmetične družbe, med katerimi so Chanel, Max Huber in Dior.V zadnji zadregi za kozmetično industrijo, v kateri se vsako leto obrne 19 milijard evrov, je družba Johnson & Johnson trdila, da se ženskam, ki uporabljajo kremo RoC Complete Lift, »izmerljivo zgladi koža«. Oglas je navajal, da patentirana sestavina kreme, imenovana THPE, klinično dokazano deluje po osmih tednih uporabe, pri čemer se je skliceval na klinično raziskavo, v kateri je sodelovalo 41 žensk.Porabniki pa so se začeli pritoževati, ko so v drobnem tisku opazili še eno izjavo, namreč, da izdelek kože »ne zgladi fizično«. Iz družbe Johnson & Johnson so v svojo obrambo sporočili, da so njihove raziskave pokazale, da krema »izmerljivo zgladi kožo«, dokler jo potrošniki uporabljajo, vendar nima »trajnega učinka«.Pri kozmetično-farmacevtskem velikanu so še povedali, da je izkušen ocenjevalec na eno stran obraza 41 žensk, starih od 45 do 65 let, nanesel placebo, na drugo pa RoC Complete Lift. Po osmih tednih je bila menda koža na strani s placebom »izrazito povešena«, na strani z njihovim izdelkom pa ni bilo »nobenega povešenja«. Večina od 204 žensk, ki so jih vključili v naknadno raziskavo, je bila zadovoljna z učinkom njihove kreme, so še sporočili iz družbe Johnson & Johnson, poročajo britanski mediji.

ASA je zato (v Britaniji) prepovedala oglas in opozorila ameriško družbo, naj se v prihodnje posvetuje z britanskim odborom za oglaševalne prakse. Odločitev agencije je še en udarec ugledu krem v zadnjih letih. Samo lani je razglasila za zavajajoče oglase za izdelke ThermaFirm podjetja Avon, Wise Woman družbe Body Shop, DNAge velikana Nivea in Expertise 3P kozmetične firme Clarins - zadnja je trdila, da njena krema varuje ženske pred »elektromagnetnimi valovi«. Pred tremi leti je ASA kritizirala L'Orealovo kampanjo za kremo Anti-Wrinkle De-crease, v kateri je nastopala nemška manekenka Claudia Schiffer. Istega leta je obsodila promocijo kreme proti celulitu Visible Contouring Serum družbe Estée Lauder. ASA je v zadnjih letih zaradi zavajanja kritizirala tudi druge ugledne kozmetične družbe, med katerimi so Chanel, Max Huber in Dior.V zadnji zadregi za kozmetično industrijo, v kateri se vsako leto obrne 19 milijard evrov, je družba Johnson & Johnson trdila, da se ženskam, ki uporabljajo kremo RoC Complete Lift, »izmerljivo zgladi koža«. Oglas je navajal, da patentirana sestavina kreme, imenovana THPE, klinično dokazano deluje po osmih tednih uporabe, pri čemer se je skliceval na klinično raziskavo, v kateri je sodelovalo 41 žensk.

Porabniki pa so se začeli pritoževati, ko so v drobnem tisku opazili še eno izjavo, namreč, da izdelek kože »ne zgladi fizično«. Iz družbe Johnson & Johnson so v svojo obrambo sporočili, da so njihove raziskave pokazale, da krema »izmerljivo zgladi kožo«, dokler jo potrošniki uporabljajo, vendar nima »trajnega učinka«.

Pri kozmetično-farmacevtskem velikanu so še povedali, da je izkušen ocenjevalec na eno stran obraza 41 žensk, starih od 45 do 65 let, nanesel placebo, na drugo pa RoC Complete Lift. Po osmih tednih je bila menda koža na strani s placebom »izrazito povešena«, na strani z njihovim izdelkom pa ni bilo »nobenega povešenja«. Večina od 204 žensk, ki so jih vključili v naknadno raziskavo, je bila zadovoljna z učinkom njihove kreme, so še sporočili iz družbe Johnson & Johnson